F 10 PeKaRa BukTi LelAki ItU RuMiT | storymory about me!

Friday 30 December 2011

10 PeKaRa BukTi LelAki ItU RuMiT

Salam..

Hye u ollss....
dah lama dah aku tak buat new entry kan..aku busy sangat2 lah skarang nie..coz aku kan tengah praktikal..mmg penat giler lah...aku lebih prefer jadi student dari bekerja nie...penat woiii...ok2 back to the title.tadi aku bukak mukabuka dan tngop kat wall kawan2 aku pasal nie..jadi aku nak share lah dengan korang..hah.tengop betul2..hah kaum lelaki mesti xpercaya kan..mesti akan cakap "alah perempuan itu lagi rumit kalau nak di bandingkan dengan lelaki kan".hah korang p.k lah sendiri k..setiap manusia pasti ada kelamahan masing2 mahupun lelaki ataupun perempuankan..jagan gaduh..


NiE aNtArA 10 BuKtI LeLaKi ItU RuMiT...


1. Jika kamu melayannya dengan baik, dia fikir kamu jatuh cinta kepadanya. Jika tidak, kamu akan dianggapnya sombong

2. Jika kamu berpakaian cantik, dia fikir kamu sedang cuba untuk menggodanya. Jika tidak, dia kata kamu kekampungan. 

3. Jika kamu berdebat dengannya, dia kata kamu keras kepala. Jika kamu berdiam diri, dia kata kamu tak ada IQ tinggi. 

4. Jika kamu lebih pintar daripada dia, dia akan jatuh air muka. Jika dia yang lebih pintar, dia bilang hebat. 

5. Jika kamu tidak cinta padanya, dia akan cuba mendapatkanmu bermati-matian. Jika kamu mencintainya, dia akan cuba untuk meninggalkanmu. 

6. Jika kamu beritahu dia masalahmu, dia kata kamu menyusahkan. Jika tidak, dia tuduh kamu tidak mempercayainya.

7. Jika kamu cerewet padanya, dia anggap kamu seperti seorang pengasuh . Jika dia yang cerewet pada kamu, itu kerana dia mengambil berat. 

8. Jika kamu mungkir janji kamu, kamu tidak boleh dipercayai. Jika dia yang ingkari janjinya, dia melakukannya kerana terpaksa.

9. Jika kamu menyakitinya, kamu sangat kejam. Jika dia yang menyakitimu, itu kerana kamu terlalu sensitif dan terlalu sukar untuk dijaga hati. 

10. Jika kamu mengirimkan ini pada lelaki-lelaki, mereka pasti bersumpah semua ini tidak benar.


Lelaki vs Perempuan???


O.K...RENUNG2KAN LAH yea!!!bye2..

No comments: