F SwEeT 19 teen... | storymory about me!

Saturday 31 December 2011

SwEeT 19 teen...

Salam untuk semua!!


hahahha..selamat hari tua untuk diri sendiri...31 disember tarikh keramat bagiku...hujung tahun gt2...boleh lah smbut ngn tahun baru sekali...Semalam tepat pukul 12a.m lbh sikit lah..mataku hampir terlelap tiba2,,mesej teponku berbunyi.."twit,twit,twit,text massage"..terus mataku terbukak luas..nd dapat dari msj yang tersayang..ucap befday untuk aku..aku pun cepat2 tengop kelendar..ya allah ari nie befday aku rupa nyea...tu lah banyak sangat kerja sampai bufday sendiri pun lupa..apalah..tp,don't worry hubby..ur befday honey xlupalah...thankz by,,coz bahagia kan ny selama nie...thankz sngt2..nd to all my frendz..yg sudi ingat lagi befday aku...thankz yea...aku sayng korang semua..Best Friends Forover ok..

genaplah umurku 19tahun.."terima kasih Ya ALLAH..kerana Engkau masih beriku nyawa untuk ku terus bernafas dan meneruskan hidup ku selama 19 tahun ini...Ku bermohon Supaya panjangkanlah umurku dan terus dimurahkan rezeki..amin..
Aku berazam pada tahun baru ini 
  • Menjadi seorang anak yang lebih baik daripada sebelum ini
  • Aku akan lebih tabah menghadapi segala ujian dalam hidup.
  • Sentiasa berusaha demi mencapai segulung diploma dan seterusnya mendapat segulung ijazah
  • Menjadi seorang teman yang lebih mengambil berat tentang kawan2ku
  • Memperbaiki diri untuk lebih menyayangi sesama manusia dan sentiasa menanam sifat saling maaf memaafkan sesama manusia
Mendoakan pada tahun 2012 lebih beerti daripada tahun2 sebelumnya...mana yang manis pada tahun 2011 dijadikan kenangan yang terindah mana yang pahit dijadikan pedoman dalam hidup agar terus menjadi hamba allah yang mulia disisiNYA..

Aku juga ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU KEPADA SEMUA!! semoga 2012 yang akan tiba lebih beerti lagi daripada tahun 2011..Semoga azam korang pada tahun baru berjaya ok..

BYE2..2011 WELCOME 2012..HAPPY NEW YEAR!!!!

No comments: