F "Nak Trafik Percuma? Nak Follower Ramai?" | storymory about me!

Wednesday 21 December 2011

"Nak Trafik Percuma? Nak Follower Ramai?"

tears..hear..hahhaha..
salam semua...hye..

hah dah banyak hari dah aku x update blog...maklumlah aku bru saje start pracktikal..mmg penat sngt2..hah,tdo pun x cukup..makan pun x knyng..cewah bzy mgalahkan CEO syarikat..tp,x perh..at least ak dpt banyak pengalaman bru 3 hari buat praktikal dah mcm2 dah pengalaman yang aku dapat..tp,yg paling penting aku boleh buat tulis report banyak2 nd tak perlulah pening2 kepala nak pk sal report kan..mmg penat sngt..aku lbh prefer jdi student lah dari bkrja nie..pnat weh..masa pun xcukup..

Itu sebagai mukadimmah baru....ok..back to school  post title kta k..hah nampak2 x tajuk kat atas tuh..hah amacam nak join keh? bunyi mcm best je kan untuk newbie blogger mcm aku mstilah teruju tengok tajuk mcm tuh kan...nak join keh?

Nie SyArAt2Nye..Alah BukAn SuSah Mcm nAk Amek ExAm PuN..

1. Letakkan banner blog ini sebagai syarat utama untuk join segmen ini.

2. Letakkan "Nak Trafik Percuma? Nak Follower Ramai?" sebagai tajuk utama entri.

3. Anda diwajibkan untuk menjadi follower ini kerana ada beberapa kejutan akan diberikan khas untuk follower baru dan pengunjung setia blog ini...

4. Sila tulis bila dan bagaimana anda bermula dan berminat untuk berblog.

5. Selepas itu, sila tinggalkan link entri anda di sini..selepas selesai semuanya..saya sebagai tuan punya segmen akan bagitahu langkah seterusnya apa yang perlu dibuat agar anda mendapat trafik percuma secara adil dan saksama..

ObJeKtIf :

Sepertimana yang anda tahu, sekarang ini ramai blogger baru yang muncul..pelbagai idea kreatif diwujudkan, pelbagai cerita dan genre blog dihasilkan bagi memeriahkan dunia blog di Malaysia..dan begitu ramai yang ping kat Facebook dan Twitter bagi tujuan untuk mendapatkan follower dan pembaca..Nah!!!dengan adanya segmen rasmi ini, diharap mampu membantu anda mencapai impian anda untuk mendapatkan follower dan trafik percuma dari sini...Jom!!! apa tunggu lagi..sila join sekarang..


JaWaPaN DaRi AkU UnTuK SoALaN No.4..(Hahaha..Susah gak kan)

  • Al kisah nya...aku baru saja..terjerumus ke dunia blog nie...pada 10/12/2011..jari aku yang tidak berapa runcing ini gatal2 aje nak sign out bendalah nie..ntah lah mimpi apa..tp,aku dah lama dah tahu pasal blog nie,,tp x terbuka hati nak buat lagi..tp,smpai lah ari tuh aku terjerumus jgk ke dunia nie..dlu aku hanya silent reader blog2 yg terkenal sprti FATIN LIYANA yang cun melecun tuh lepas tuh blog MARIA ELENA kakak ipar wannabe F.L, Blog CIK EPAL pun aku layan, blog FYNA nd ramai lagi lah...hah lepas aku sendiri rasa mcmana jadi blogger..mula2 aku main masuk jeh..lama2 best jgk berblogging nie...i likeeeeee..tp,aku masih baru lagi dalam dunia blog nie...aku perlukan banyak lagi pengetahuan dalam dunia blog nie..plz aku mmg perlukan bantuan dari Blogger2 yg otai2 ok.
ByE2!!!