F Segmen : Jom Join Bloglist Atiey 2011/2012 | storymory about me!

Saturday 17 December 2011

Segmen : Jom Join Bloglist Atiey 2011/2012


salam,,u ollss....
    
  NaK JoIn KLiK BaNnEr NiE..

hye...hah ari2 aku join segmen kan...bukan aper aku nak lah up kan follower aku..tak kan nak ada 2,3 org jerh follower kan..msti lah nak ramai follower kan..itulah impian seorng blogger kan,,kalau saper2 nak tambah follower blh la join..jgn malu jgn segan..


Tempoh Segmen 
 15/12/2011 - 30/12/2011(jam 12 tghmlm)
          23/12/2011




wlaupun dia pendekkan lagi tempoh segmen nie..x perh kalau saper2 nak join masih sempat lagi nie..aku pun bru jerh sertai segmen nie..aku tahu segmen nie dari saper lagi kalau bukan dari akak yg comel tuh..x jemu2 tolng aku credit to her nashasanza 

o.k meh lah join k...meh lah...jgn malu jgn segan untuk menambahkan follower kita..nie blog tuan punya segmen haziatiatiey untuk lebih lanjut terrjah jerh blog dia..bye2.

1 comment:

Haziatiey said...

tq join.tggu k.senarai yg join segmen ni akan kua ptg nih.. ;)