F Misi mencari followers | storymory about me!

Wednesday 14 December 2011

Misi mencari followers

hye all......


fuh,,setelah beberapa hari aku hias blog...ah,mmg susah ah menda hias menghias blog nie...susah tau..x de saper pun yang membantu..sorang2 jerh ngadap cik lappy nierh..sakit bebenoo dah biji mata eden nierh...tp,banyak lagi yang ak x puas hati dengan blog nierh,,,tp,follower x derh pun coz aku pun x follow mane2 blog lagi..baru jerh nak start misi mencari cinta...hahaah..opss terlebih sudah bukan cinta ekh,misi mencari followers,,,ak pun jeles tau tngok blog korang yang cun melecun yang dah ramai followers tuh...




ok,korang yang dah lama berblogging nierh,,bantu lah newbee macm ak nierh,,kesian tau..masih terkapai2 dalam lautan blog nie...kadang2..buntu,,x tau nak buat ape ngn blog nierh,,plz.....help me!!dear.....ok,ak sayang korang semua tau..tujuan ak berblog nierh ak nak ada ramai kawan k..ak suka ada ramai kawan..yang mana blog yang ada buat tutorial sal blog nie..ak bangga sangat ngan korang..blh wat tutorial mcm tuh..terbaek wook....hehehe..banyak ilmu yang ak dapat tau dari tutorial cm tuh,,,dan ak dah aplikasikan dah dalam blog nie...thankz korang yang cuteness semelaya..apa bhasa lah yg ak guna..




hah..berbalik kepada tajuk entry aku tuh,,misi mencari followers,,korang kalau aku ada masuk blog korang nd aku jadi follower korang..korang jadi follower aku balik ek...aku sayang korang..aku tahu korang baek hati sngt2..korang nak tolong newbie mcm aku kan2..kalau yang mana betul2 sudi  jadi follower aku blh follow k..kalau x sudi x perh,,mklumlah ak pun baru post 2 entry jerh,,tp aku akan usaha postkan bnyk2 entry lagi k...x perh lah kan baru jerh start berblogging kan2..




ok...sekali lagi aku mohon sudi2kan lah jari anda tick nak jadi followers aku k..plz..aku mohon sangat2 k,,tp..aku x paksa..nd thankz kepada yang mahu jadi follower yang pertama  aku k..thankz..sngt2,,mgkn org yang pertama jadi follower aku adalah orang yang betul2 baek hati nd ada sifat belas kasihan..aku janji aku akan buat entry pasal keistimewaan blog yang jadi first follower aku k...

2 comments:

Polskahackrew said...

selamat datang ke dunia blogging.. jangan lupa pasang chat widget mcm Cbox.. klu mau cari folower rajin2 join segmen.. buang word verification pada komen ni.. senang sikit blogger lain mau komen.. ada apa2 mslh blh rujuk sy.. sy akan cuba tolong.. thanks

Unknown said...

thankzz,,dear..sy pun ngah usha tutorial dlm blog awk...bnyk lagi yg prlu sy perbaiki,,thankz,,sngt2..krana sudi..jadi follower sy...x terucap kata terima kasih tu..kalau ada masa sy akn buat entry pasl blog awk..nd teruskan usaha awk buat tutorial pasal blog k,,itu amat bermkna bg newbie mcm sy nie,,,thankz sngt2 dear..